Yamaha DT 50

YAMAHA DT 50 1994r.


Dane techniczne:

Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy

Pojemność: 49 cm3

Układ: single

Moc: 8 KM

Zasilanie: gaźnik

Chłodzenie: powietrze

Hamulce:
-przód: pojedyncza tarcza
-tył: bęben

Skrzynia biegów: manualna 5-cio biegowa

Napęd: łańcuch

Sprzęgło: mokre

Starter: nożny

Waga na sucho: 99 kg

Pojemność zbiornika paliwa: 7L

Dane techniczne:

1. Układ napędowy:

Silnik: dwucylindrowy, czterosuwowy, ustawiony wzdłużnie
Pojemność: 997.6 cm3
Układ: widlasty, 60o
Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder

Moc: 98 KM przy 8250 obr/min.
Moment obrotowy: 97 NM przy 6250 obr/min.

Średnica cylindra x skok tłoka :    97.0 x 67.5 mm
Stopień sprężania:    10.4:1


Zasilanie: pośredni, wielopunktowy wtrysk paliwa, 47.0 mm
Zapłon: sterowany komputerowo; 2 świece na cylinder - DCPR9E (NGK) 

Układ smarowania: z suchą miską olejową i zewnętrznym zbiornikiem oleju, klasa lepkości oleju: 15W-50
Chłodzenie: ciecz
Starter: elektryczny
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie z systemem PPC
Skrzynia biegów: manualna 6-cio biegowa 
Napęd: łańcuch O-Ring, rozmiar 525
Zębatki: zdawcza: 17 zębów, zbiorcza: 45 zębów

2. Podwozie: 

Hamulce:
-przód: 2 tarcze 300 mm, 2 pływajace zaciski dwutłoczkowe Brembo
-tył: pojedyncza tarcza 270 mm, pojedyńczy zacisk dwutłoczkowy Brembo
Płyn Hamulcowy: DOT4

Rama: aluminiowa, grzbietowa, wykonana z odlewów oraz profili
Kąt pochylenia główki ramy: 28°

Zawieszenie przednie:    widelec teleskopowy, śr. goleni: 50 mm, skok 175 mm 
Zawieszenie tylne:    wahacz aluminiowy, centralny amortyzator Sachs z regulacją napięcia wstepnego i odbicia, skok amortyzatora/koła: 120/185 mm

Ogumienie: przód 110/80-R19, tył 150/70-R17
Felgi: szprychowe

3. Wymiary i masy:

Długość: 2310 mm
Rozstaw osi: 1544 mm
Waga na sucho: 215 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 25L (w tym 4L rezerwy)
Wysokość siedzenia: 820-825 mm

4. Osiągi:

0-100 km/h: -----
V Max: ~85 km/h
Spalanie: 3 - 4 L/100km
Stosunek mocy do masy: ? KM/kg