Wstęp do renowacji
- Szczegóły
- Kategoria: Rewnowacja Podwozia WSK 125
- Opublikowano: poniedziałek, 11, listopad 2013 13:07
- Katzu
- Odsłony: 14
Po dostarczeni magicznego wehikułu do mojego garażu i wykonaniu mini sesji zdjęciowej, przyszedł czas na to by dokonać głębszych oględzin i rozbiórki maszyny określanej przez niektórych prześmiewczo jako "wiejski sprzęt kaskaderski".
Ustawiłem bieda-wytwór bieda-przemysłu motoryzacyjnego PRL w garażu i zabrałem się do demontażu część po części.
Każdy pojedynczy element został obfotografowany ze kilku stron będąc jeszcze spójnym elementem całości i później po zdemontowaniu. Opisałem także na liście kolejność demontażu części i opisałem pudła do jakich powoli chowała się WSK. Mimo że praca ta była trochę upierdliwa to na pewno ułatwi mi to proces składania motocykla ponownie w całość.
Efekt tej metodycznej pracy widoczny na zdjęciu poniżej:
Każda część udokumentowana (pisemnie i fotograficznie):
Na koniec dnia motocykl wyglądał tak:
Jeszcze wiele pracy przede mną :) // komentarz po latach: z faktycznej pracy wyszła ~ połowa, ponieważ koszty przeprowadzanej z pietyzmem renowacji przerosły wielokrtotnie wartość tej technicznej skamieliny. Nie ma w tym stwierdzeniu wiele złośliwości jeśli weźmie się pod uwage fakt, że w latach 80 produkowany był nadal motocykl o konstrukcji niemal przedwojennej.